Friday, March 20, 2009

Beyond Microplasma Air Purifier

Beyond Microplasma Air Purifier
Banyak aktiviti biasa seperti memasak, memanas, mendingin, membersih dan menghias-semula boleh menyebabkan pembebasan dan penyebaran pencemar dalaman merbahaya di kediaman. Kajian menunjukkan bahawa udara di kediaman lebih tercemar berbanding udara luaran. Secara puratanya kita menghabiskan sehingga 90% dari masa kita di dalam bangunan.
Mungkin anda tidak mampu menentukan kualiti udara luaran...tetapi kini dengan Beyond Microplasma Air Purifier anda berpeluang memberikan diri anda dan yang tersayang kenikmatan udara dalaman yang lebih tulen, lebih segar dan lebih menyihatkan!
Beyond Microplasma Air Purifier yang menggunakan Teknologi Ion Mikroplasma dan penapis-penapis pelbagai-tahap handalan, berkeupayaan menyerang dan meneutralkan rangkaian terluas pencemar udara!
Dapatkan sekarang!!!
Market Price = WM RM 2375.00 EM RM 2475.00
My Price = WM RM 2255.00 EM RM 2345.00

2 comments:

Unknown said...

Having a constant supply of fresh air makes us healthier and happier. If family members have allergies, using an Air Purifier can reduce the amount of allergens in your home almost completely. Benefit of using a purifier is that help you to live quality of life.

Mama Iris said...

You're right.. Air quality nowaday is very bad even in your own house.. Take a briliant step to make your life become more meaningful..